آلاآلا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

آلا دختر شیطون مامان

دل نوشته های مامانی به دخملی

1391/10/2 8:04
نویسنده : الناز
492 بازدید
اشتراک گذاری

آلای عزیزم دختر نازم امروز تو 8 ماهه شدی فکر نمیکردم که اینقدر زود بگذره و هر روز یه کار جالب و جدید ازت ببینم.از وقتی که کوچولو بودی هر وقت یه بچه ای میدیدم که ماما بابا میگه میگفتم کی میشه آلای منم این کارا رو بکنه ولی خیلی زود تو همه ی این کارا رو انجام دادی.اول شروع کردی به سینه خیز رفتن  بعدش هم خیلی زود چهار دست و پا کردی و حالا هم که میخوای از همه چیز به هر قیمتی که شده بالا بری شیطونکم.لبخند

این روزا اونقدر به خاطر کارای شما و درست کردن چند مدل فرنی و سوپ و .. درگیرم که خیلی کمتر از قبل دلم واسه گرگان و خانواده خودم تنگ میشه.

این روزای سرد و برفی خیلی سخت میگذره آخه نمیتونم لباس تنت کنمو ببرمت پارک و پیاده روی. فقط دوتایی با هم از پشت پنجره به پارک خونمون نگاه میکنیم. امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدیم برف همه جا رو سفید پوش کرده بود و بابایی قول برف بازی رو داده بود ولی الان آفتاب شده و فکر کنم تا بابایی بیاد برف ها هم آب میشن.خیلی دوست داشتم چند تا عکس خوشگل ازت بگیرم. خمیازه

طی این مدت هم هر وقت یه کار بانمک میکردی ازت عکس میگرفتم.الانم واست عکسا رو میذارم تا بعدا که بزرگتر شدی عکساتو ببینیو ازشون لذت ببری.قلب

باید واسه دیدن عکسای نازت به قسمت ادامه مطلب بری فرشته آسمونی مامان و بابا.ماچماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوينا
27 آذر 91 16:28
ممنون لطف دارید
اسماء خاله فرشته کوچولو
30 آذر 91 2:50
سلام الناز جون ممنون گلم که بهمون سر زدی... اولین برف زندگی آلا جون و اولین یلداشو به فندقت و شما تبریک میگم
.....................................
آلا جون ،
آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی اون سپیدی به بخت تو اضافه بشه نازنینم
.............................

به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی
اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی
................
دوستت دارم عزیز دلم


زهرا جوووووووون
2 دی 91 19:15
الهیییییییییییییی فداش بشم چقدر جییییگر شده! دمتون گرم حالمو با این عکسا جا اوردین!