آلاآلا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

آلا دختر شیطون مامان

آلای فرشته

1391/9/26 10:05
نویسنده : الناز
687 بازدید
اشتراک گذاری

 

آلای من در 27/1/1391و ساعت 2.14 بامداد به دنیا اومد.

وزنش ٣.٦٠٠ قدش 50 و دور سرش هم 36 بود.

اون با اومدنش برکت و شادی رو به خونمون آورد و دیگه مامانی احساس تنهایی نکرد.

الان آلا 7 ماهشه و روز به روز برام شیرینتر میشه و شیطنت هاش هم بیشتر الان که آلا رو دارم میفهمم حس مادر شدن یعنی چی. و اینکه هیچ وقت اونطور که باید قدر مادرم رو ندونستم و ازش کیلومترها فاصله گرفتم.

امیدوارم مادر و پدر عزیزم همیشه سالم باشن و از من راضی.قلب

برای دیدن عکس های آلای عزیزم به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فندق جون
30 آبان 91 14:41
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
حسی
7 آذر 91 19:07
آلا واقعا یک فرشته آسمونی ست که به زندگی ما یک طعم دیگه ای داده و از موقعی که آلا به دنیا اموده مامانش برای من خیلی عزیزتر و جذاب تر شده به خصوص وقتی هایی که با دخملی شیطونمون بازی میکنه دل من غش میره و از خدا میخوام که این دوتا فرشته اسمونی رو برای همیشه تو زندگی من نگه داره خداجون واقعا از این زندگی زیبا و لبریز از عشق و عاطفه ای که به من عطا کردی ممنونم