آلاآلا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

آلا دختر شیطون مامان

آلا و عروسکاش

1391/9/25 9:23
نویسنده : الناز
546 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که خیلی کوچول موچول بودیو فقط 1 ماهت بود من میشستم کنارت و کلی باهات حرف میزدم واست کتاب میخوندمو باهات با عروسکات بازی میکردم بعضی وقتا عکس العمل های جالبی نشون میدادی.همیشه مامان بزرگات میگفتن خیلی بچت رو هوشیار کردی.ولی من همچنان به کارم ادامه میدادم.

الان 7 ماهته و عاشق عروسکاتی و دوس داری من تمام وقت بشینم و باهات بازی کنم.باهاشون حرف هم میزنی

ددددددد

گگگگگگگ

مممممم

الان دو روزه که با این صداها آواز میخونی و خونه هیچ وقت به برکت صدای نازت ساکت نیست.دیروز با هم کلی بازی کردیم و منم ازت کلی عکس گرفتم

.

برای دیدن بقیه عکس ها به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان اهورا
25 آذر 91 18:02
شیطونک خوشگل ....ببوسش مامانش اون خوشکله رو


آناهیتا بنی اسدی
27 آذر 91 21:19
سلام قشنگ خالهقربون اون چشای روشنت بشم من...بوسسسسسسسسسسسس